2012. április 22., vasárnap

Első bejegyzésem

Először is arról szeretnék írni,hogy a blogom miért kapta a Perfect Beauty nevet.Nos,hát azért mert az emberek általában a mindig a tökéletességre törekszenek vagyis hát csak próbálkoznak mert ugye teljes tökéletesség nincs,de az meg hogy ki mit lát tökéletesnek egyéntől függ.Mondjuk olyan dolgokban,mint az iskolai dolgozatok vagy vizsgák a tökéletesség egyértelmű, nem megkérdőjelezhető: Az a dolgozat tökéletes ,ami maximális pontot kapott az értékelésnél.Na de itt meg felvetődik  az hogy  a tanár vagy a javítókulcs mércéje alapján értékelték "tökéletesnek",ami ugye máris egy szubjektív alap.És itt mehetne a filozofálgatás tovább és tovább,de úgy érzem,hogy ennek boncolgatásához és helyes megfogalmazásához a korom és olvasottságom miatt  én még nagyon is kevés vagyok.
A blog alapja a tökélességre való törekvés, a siker  önmagunkban való felfedezése és annak megvalósítása egy egyénre (azaz rám) vonatkoztatva.Ennek megfelelően terveket,jó és rossz tapasztatalatokat ,tanácsokat olvashattok egy olyan fiatal lány életéből,aki már 15 éves korára megtapasztalta,hogy a csúcsról,egy pillanat alatt hogyan lehet a legmélyebbig süllyedni,azaz testileg és lekileg semmivé válni. Most még mindig egy nagy semmi  vagyok ( az én tökéletesség mércém szerint),de látom a fényt az alagút végén és ezért is nyitottam ezt a blogot,hogy inspiráljam magam és az olvasóimat. SZERETETTEL ÜDVÖZLÖK MINDENKIT KORTÓL ÉS NEMTŐL FÜGGETLENÜL ,AKI SZÍVESEN OLVASNA AZ ÉPP AKTUÁLIS TERVEIMRŐL ÉS BOHÉM ELMÉLKEDÉSEIMRŐL.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése