2012. április 22., vasárnap

Az aktuális terv(ek) kifejtése(1) 2.Terv:45 kg-ra lefogyni

2-es számú terv:45 kg-ra lefogyni a műtétem időpontjáig.
  • Nos ez igen kényes egy pont ,ugyanis évek óta próbálom elérni ezt az álomsúlyt,na de soha nem voltam még ennyire eltökélt,motivált és öntudatos.
  • A Megvalósítás terve: 600 kcal-os étrend és min. napi 3h sporttal napi 1000 kcal-t elégetni és minden reggel 5 min hideg zuhany.Ezzel a módszerrel már 2kg-ot sikerült leadnom és olyan jó volt,hogy könnyűnek érezhettem magam.És csak napról napra könnyebb szeretnék lenni.Néha úgy érzem,hogy ez fontosabb mint az 1-es pont,de erkölcsileg nem lenne helyes,ha ezt írnám az 1-hez
  • Egy bökkenő van csupán,hogy a műtét időpontja még nincs meg és ez kicsit lehangol ,mert addig amíg rossz a térdem,addig nem tudok nehezebb munkákat elvállalni és futni  a fogyásom után.De pozitívan gondolok mindenre és nem hagyom ,hogy megint demotivált legyek.

    A fogyás menetét  napról napra ide fogom leírni és még motivácós képeket is rakok ki.Szóval nyugodtam kommenteljetek  minden véleményre ( a negatívakra is) kiváncsi vagyok.

    A fogyás menete:

    2012.április 22.
    Reggeli súlyom: 55,5 kg
    Mai étrendem:

    reggeli:2 bögre zöldtea
    ebéd:
    1alma 90 kcal
    1 kiwi 52 kcal
    1 pohár limonádé xilittel 127 kcal
    1 nagy müzlis tálnyi párolt zölség 200kcal 
    1 marék mazsola 100 kcal
    Vacsora: már csak egy joghurtot ehetek ami kb. 120 kcal
    Napi vízmennyiség:








     Ma sportoltam




            



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése